.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای انصراف نامزدهای جبهه متحد

یک عضو اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: اگر ائتلاف فراگیر اصولگرایان درصدد ارائه فهرستی در انتخابات مجلس هشتم باشند، به طور حتم درصد قابل ملاحظه ای از فهرست انتخاباتی آنان با جبهه متحد اصولگرایان مشترک خواهد بود.

پرویز سروری عضو اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: البته هنوز درباره درصد این اشتراک بحث نشده است.

وی با بیان اینکه تا پایان این هفته لیست های جبهه متحد در استانهای کشور نهایی خواهد شد، گفت: کار در جبهه متحد اصولگرایان با ساز و کار وحدت جلو می رود و این از نکاتی بود که رقبا دائما در خصوص آن تبلیغات منفی می کردند.

امکان ارتقاء کارآمدی فهرست جبهه متحد
سروری به تکمیل شدن لیست 30 نفره تهران اشاره کرد و افزود: البته هنوز امکان ارتقاء کارآمدی لیست جبهه متحد وجود دارد و ممکن است بررسی هایی در این زمینه صورت بگیرد.

این عضو جبهه متحد تصریح کرد: احتمال دارد در بررسی های مجدد، فهرست انتخاباتی جبهه متحد دچار تغییرات جزئی شود و یا افرادی از عضویت در لیست انصراف دهند و افراد دیگری آنان جایگزین شوند.

اعلام برنامه ها و شعارها
وی با تاکید بر اینکه جبهه متحد توانست با اعمال مدیریت بالایی کار را تا نتیجه نهایی جلو ببرد، گفت: جبهه متحد اکنون در زمینه تشکیل ستادها، اعلام برنامه ها و شعارها فعالیت خود را آغاز کرده است.

سروری خاطرنشان کرد: پس از بسته شدن لیست انتخاباتی جبهه متحد این امید در بین اصولگرایان مضاعف شده تا با لیستی توانمند، کارآمد و واحد از طریق مذاکره با سایر گروه های اصولگرا وارد عرصه انتخابات شویم.

انصراف برخی کاندیداهای جبهه متحد
این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سئوال که موضوع انصراف برخی افراد از لیست انتخاباتی جبهه متحد تا چه اندازه صحت دارد، گفت: این موضوع در جبهه متحد مطرح شده و امکان دارد برخی از عزیزان انصراف دهند اما اینکه این اقدام به چه نتیجه ای برسد، مشخص نیست.

وی در خصوص آغاز بررسی ها برای تعیین سرلیست در فهرست جبهه متحد نیز، تصریح کرد: با توجه به اینکه لیست جبهه متحد اخیرا بسته شده لذا مقرر شده در جلسات بعدی در این باره تصمیم گیری شود که در انتخابات مجلس هشتم، سرلیست و یا سرلیست هایی داشته باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.303 seconds.